piątek, 30 sierpnia 2013

Zagrajmy w Quiz

Hej tu Akari i Kushina. Obie wpadłyśmy na pewnien pomysł, ale może wyjaśnimy wam to w dialogu:
Ak: A więc tak moi drodzy...
Kushi: Jezu Ak! Zanudzisz ich zanim coś im powiemy dattebane!
Ak: Bardzo śmieszne Uzumaki!< zali ją po głowie > Ale ja nikogo nie uśpiłam prawda? < rozgląda się > Nagato! Ty też! < płacze w kącie >
Kushi: Jak widać Akari nas opuściła a Nagato w tej oto chwili ją pociesza< puszcza oczko do Minato > A więc na czym my to skończyłyśmy dattebane...
Ak: Na przywitaniu sklerotyku jeden!!!< krzyczy jej do ucha > A więc witamy was serdecznie < śle uśmiech każdemu >
Kushi: Tak, tak < kiwa głową i masuje ucho > Witamy i zaczynamy dattebane!
Ak: No więc teraz o co chodzi w naszej gierce " Zagrajmy w Quiz". Otórz nikt z nas nie zna wszystkich blogów o swoich ulubionych paringach, tak więc aby to ułatwić postanowiłyśmy wymyślić tę zabawę....
Kushi:...polega ona na tym, że podajemy jakąś literę z alfabetu, a wy dajecie adres jednego bloga o takiej tematyce. Może pokażemy.... Podaj mi coś na " M"
Ak: Mimowolnie Kocham Cię - blog o tematyce MinaKushi pisany przez Rechotkę.... A teraz podaj mi na "N"
Kushi: NaruHina- Academy - jak nazwa skazuje blog o NaruHina pisany przez Hikari No
Ak: Tak to mniej więcej wygląda. A teraz pytania do kilku blogerek tak więc: Podaj mi na " S" , podaj na "G" oraz podaj mi na " A"
Kushi: A teraz blogerki, które na nie odpowiedzą....:
1. Aki
2. Rechotka
3. Jagoda Lee
4. Mikinnou
5. Akari Urokiri( nie mówcie jej o tym, ale jestem ciekawa co da dattebane)
6. Kenejla Uzumaki
Każdą z autorek poinformujemy o tym na ich blogach i tak ma mniejwięcej to wyglądać dattebane
* post pisany przez obie autorki, lecz z konta Akari dattebane


6 komentarzy:

  1. ja ciebie Uzumaki zabije i to nożem kuchennym! Mówiłam abyś mnie nie dawała do cholery!
    Przecież same to wymyśliłyśmy!
    Ale odpowiem, a ty nie dostaniesz sałatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Stwierdzam, iź nw czy to tu miałam napisać, ale jestem zbyt leniwa.

    G- nie mam :P
    S- shikaimarutemarii.blogspot.com by Shika i marutemariu
    A- ahiru-high-school.blogspot.com by Ahiru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle... Zaraz wejdź na mojego bloga i tam będzie pokazane o co chodzi

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Kiedy nowy rozdział ???

    OdpowiedzUsuń

Wchodzisz- Czytasz - Komentujesz- Motywujesz- Dostajesz ciekawy rozdział

Może tego po nas nie widać dattebane, lecz z każdego komentarza cieszymy się jak głupie. Pomagacie nam nimi w ciągnieciu tej historii i niech nasz napęd rakietowy zrośnie dzięki zostawieniu nawet krótkiego komentarza bo to nie boli i nie zabiera dużo czasu dattebane

Obserwatorzy