wtorek, 18 czerwca 2013

Rozdział dwudziesty szósty

Ohayo!! Teraz ja wstawiam dattebane. Niebawem pojawi się one-shot z Tamiko&Itachi dattebane!
A teraz zapraszam do notki:

- Dobrze. To zapraszam.
- Ach dziękuje za zaproszenie dattebane.- powiedziałam i wyszliśmy z domu. Szliśmy w stronę pola treningowego. Gdy na nie dotarliśmy nigdzie nie było śladu po jego uczniach.- Gdzie oni?
- Nie mam pojęcia. Nigdy nie opuścili treningu.
- To dobrze dattebane. 
- Co dobrze?- spytał się posyłając mi pytające spojrzenie.
- To dobrze, że opuścili ten trening. Przepraszam jakikolwiek. Każde dziecko chodź raz musi zrobić sobie wagary dattebane. Tylko mi nie mów, że ty ich nigdy nie zrobiłeś dattebane?- pokręcił głową na nie. Złapałam go za rękę.- Tak więc dziś są twoje pierwsze wagary dattebane. No chodź uciekamy z stąd!- rzekłam z uśmiechem i pociągnęłam go w stronę lasu. Po kilku minutach biegu byliśmy przy murze. Chciałam już się po nim wspiąć , lecz powstrzymał mnie Minato.
- Czekaj.- powiedział. W jego lewej ręce trzymał swojego kunaia teleportującego. Wyrzucił go do góry. Szybko złapał mnie w pasie i znaleźliśmy się w powietrzu na miejscu tego kunaia. Wyjął drugiego i wbił go w ziemie poza murem wioski. I znów to samo. Puścił mnie jak znaleźliśmy się na ziemi. Na mojej twarzy był wypisany szok oraz ciekawość. Gdy odwrócił się w moją stronę, rzuciłam mu się na szyję i upadliśmy na ziemię.
- Naucz mnie tego dattebane!!
- Nie.- powiedział i pokazał mi język.
- Proszę!!! Proszę! Proszę, proszę….
- Nie.
- Proszę cię Minato dattebane.- powiedziałam i zrobiłam słodkie oczka. Jego dłonie znalazły się na moich plecach, przyciągnął mnie bliżej siebie. Nasze twarze dzieliły milimetry. O mało co a go nie pocałowałam.
- Czemu musisz być taka słodka? No dobrze nauczę cię. Ale coś za coś.
- Dobra dattebane, ale najpierw mnie nauczysz!- krzyknęłam i się z niego podniosłam przy okazji go podnosząc.
- Dobra. To się ścigamy do tamtej rzeki. Spróbuj skupić czakrę w stopach. Start!!- krzyknął i wystrzelił do przodu. Skupić czakrę w stopach. Łatwizna. Szybko skupiłam ją we stopach i ruszyłam biegiem za nim. Dzieliło nas jakieś sto metrów. Kuso! Dałam jeszcze więcej czakry. Teraz pięćdziesiąt. Shimatta!! Dałam jeszcze więcej i robiłam się zmęczona. zrównałam się z nim. Dodałam jeszcze więcej czakry i go wyprzedziłam. Niestety nie wyhamowałam i wpadłam do wody.
- Kuso!!!!
- Może ci pomóc?- spytał Minato śmiejąc się.
- Nie!!!- krzyknęłam i wyszłam z wody. Włosy przykleiły mi się do twarzy i ciała. Minato pożerał mnie dosłownie wzrokiem. Cieszyłam się w duchu, ale na zewnątrz tego po sobie nie pokazałam.- Co się tak patrzysz Namikaze dattebane!?
- Nic!- krzyknął speszony. Widziałam rumieniec na jego słodkiej twarzy. Jak ja chciałam tego durnia pocałować w usta dattebane!!- Dobra zaczynajmy ten trening.- powiedział i do mnie podszedł….. Wracaliśmy do wioski. Rozmawialiśmy i dobrze się bawiliśmy.
- I co? Udane wagary dattebane?
- Tak. Możemy robić je częściej. Nie uważasz?
- Uważam dattebane.- powiedziałam i prze czochrałam włosy Minato. Dostrzegłam moją siostrę z Christianem. Spojrzałam na Minato. Musiał się o tym jak najszybciej dowiedzieć , a Tamiko nie wierzy. Złapałam go za dłoń.- Bądź cicho i nie zadawaj żadnych pytań dattebane.
- Dobrze.- powiedział z uśmiechem i pozwolił mi się prowadzić. Ruszyłam w stronę, w którą znikła Mihomi z Christianem. Dalej trzymałam Minato za dłoń. Nie mogłam i nie chciałam jej puścić. Dotarliśmy do jakieś drewnianej chatki. Przykucnęliśmy przy oknie. Wykonałam pieczęć i staliśmy się niewidzialni. Spojrzeliśmy do środka chatki i zamarliśmy. Mihomi i Christian zaczęli się kochać!! Spojrzałam na Minato. Widziałam ból na jego twarzy. Ścisnęłam jego dłoń. Spojrzał na mnie. Przybliżyłam się do niego.
- Chodźmy z stąd dattebane.- wyszeptałam, a ten pokiwał głową. Ostrożnie oddaliliśmy się od chatki i Minato  mnie gdzieś pociągnął. Dotarliśmy do jakiegoś drzewa i przeteleportował nas do jego środka. Byliśmy w domku na drzewie!!! Usiadł na podłodze wcześniej puszczając moją dłoń. Usiadłam przed nim, dłonie położyłam na jego kolanach.
- Tamiko miała rację. A ja jej nie uwierzyłem…- wyszeptał i schował twarz w dłoniach. Moje serce się krajało. Chciałam go pocieszyć, ale nie potrafiłam pocieszać facetów! Po trzydziestu minutach spojrzał na mnie.- Po co udawałaś?
- Co? Co niby udawałam dattebane?
- Nie kłam mi tu. Dobrze wiem, że ten cały Angelo jest moją kopią. Potrafię rozpoznać swoje zachowanie.
- Ja….
- Co? Chciałaś abym był zazdrosny? To ci się udało!
- Ja…
- A może to był pomysł Tamiko?
- Ja….- nie potrafiłam nic więcej powiedzieć.
- Co ty?!- krzyknął pełen bólu. Nagle wpił się w moje wargi….

I teraz pytanka :
1. Podobało się?
2. Czy Minato zerwie z Mihomi? Jeśli tak to w jaki sposób?
3. Czy do czegoś dojdzie pomiędzy Minato a Kushiną? Jeśli tak to co.
4. Jak Minato zgadł , że Angelo jast jego kopią, oprócz tego co jest napisane w rozdziale dattebane.
Czytasz- Komentujesz- Motywujesz!

10 komentarzy:

  1. 1. Tak!
    2. Pocałuje Kush na jego oczach
    3. Oczywiście, że dojdzie! I to będzie.... NO WIESZ! :$
    4. Te piękne oczy... Ten wspaniały uśmiech... Ta osoba... *_*

    To z tego dawałyście mi kawałek na skype? :p

    pizdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jak się focham na zakończenie to pewnie że tak ;D
    2. Pewnie że tak on już dawno powinien to zrobić, w jaki sposób... ale dziura w mózgu!!! ( I've got very interesting komentarz right now )... mój pomysł wyssały komary, ale myślę że Ania ma już coś przygotowanego :D
    3. Zależy kiedy ;) jeśli teraz ( w sensie w domku ) to nie wiem ale jak zadałaś to pytanie to odezwała się ta moja spaczona część, a ogólnie to sądzę ( co jest w 99% pewne ale nie wiem bo to w końcu twoje opowiadanie ) że Kushina zostanie jego dziewczyną i wszyscy będą żyli długo i szczęśliwie, no chyba że jak jej tam było.. ( 2 wie kropki :D ) Mihomi zacznie coś planować żeby się odegrać...
    4. Bo jest mondry ( tak mondry :D ) i... i... i... JĄ TAK NA SERI KOCHA no bo jak inaczej, chyba że jest jakimś medium ( jak Anna z Shaman King :D ) i umie czytać w myślach, fajnie by tak było...
    Dobra kończę ten komentarz bo zaczyna mi odbijać ( seryjnie ) pozdrawiam i czekam na next'a i oczywiście na one shota z ITASIEM <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.boskie i czekam na nexta!!!!!!
    2.Tak powie jej że wie o zdradzie xp
    3.Nie bo Kushina przerwie i powie że jest z Angelo! XD
    4.po wyglądzie... no niewiem!!!
    Błagam daj szybko NEXTA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Oczywiście, że tak dattebane
    2. Oczywiście, że tak! A jak to będzie wyglądać tak: Minato i Kushina pujdą do domu Mihomi i Minato powie jej, że wie o jej romansie z Christianem i że z nimi koniec...
    3. TAK!!! Dojdzie... I mistrz Jiraya będzie dumny ze swojego ucznia , że zrobił TO w domku na drzewie...
    4. Rozpoznał swoje ruchy w stosunku do Kushiny i uświadomił sobie , że to ją kocha a nie tą podłą sukę Mihomi dattebane....

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Focham się Wątek z Angelo miał być dłużej! No chyba, że zrobicie tak jak zaproponował Anonim... Ta opcja mi najbardziej pasuje^^
    2. Nie. (lubię się pastwić nad bohaterami opowiadań>.<)
    3. Nie (Jak to już pisał Anonim)
    4. Przez przypadek na niego wpadł i poczuł, że całuje jak on xDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne.
    Zapraszam do mnie.
    http://love-oflondon.blogspot.com/
    http://tough-love69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Cudo :*
    2.Jasne , że tak !W jaki sposób to nie wiem :P
    3.Jasne , że dojdzie <3
    4.Po prostu Minato jest mądry i spostrzegawczy. Czekam z niecierpliwością na następna notkę :) Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy next umieram z ciekawości co bedzie dalej!!! rozdział boski błagam daj nexta
    1.bosko
    2.no pewnie i bedzie nieśmiało podrywał Kushine ale ona tak łatwo się nie da i bedzie udawała że jest z Angelo
    3.Nie bo ona to przerwie i powie że nie może zdradzić Angelo
    4.połoczył ze sobą fakty zachowania i wyglądu
    ps.DAJ SZYBKO NEXTA XD

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 Jasne że ... TAK
    2 Kushina i Minato wracają do domu a po drodze widzą Mihomi więc Minato bez żadnych zastrzeżeń całuje Kushinę na oczach Mihomi :D
    3 Oczywiście wyznają sobie miłość a on powie że był głupi że był z jej siostrą choć miał Kushine na wyciągnięcie ręki a dojdzie co dojdzie
    4 Skąd Minato wiedział... Skąd Minato wiedział.. wiem!!! Bo Kushina zrobiła Angelo za wzór Minato tylko z czarnymi włosami i pasemkami i nie dajmy się oszukać, Minato jest przystojny i mądry , jego oczy, włosy i w ogóle albo podsłuchał rozmowę Tamiko i Kushiny :D
    Czekam do soboty na next :D
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Wchodzisz- Czytasz - Komentujesz- Motywujesz- Dostajesz ciekawy rozdział

Może tego po nas nie widać dattebane, lecz z każdego komentarza cieszymy się jak głupie. Pomagacie nam nimi w ciągnieciu tej historii i niech nasz napęd rakietowy zrośnie dzięki zostawieniu nawet krótkiego komentarza bo to nie boli i nie zabiera dużo czasu dattebane

Obserwatorzy