piątek, 21 czerwca 2013

Rozdział dwudziesty siódmy

Jestem z siebie dumna bo udało mi się napisać 30 notek!!! A myślałam, że do tylu nie dojdę a i nikomu się moje wypociny nie spodobają.... Mam dla was super piosenkę , która mi pasuję do tego rozdziału moim skromnym zdaniem dattebane.... " narutoi hinata - psalm dla ciebie ". Notka dedykowana osobą, które czytają tego bloga od momentu założenia..... Arigato!!!!


- Co ty?!- krzyknął pełen bólu. Nagle wpił się w moje wargi. Zatopiłam się w tej pieszczocie. Minato popchnął mnie na podłogę, leżałam pod nim. Owinęłam nogi wokół jego pleców. Wplotłam palce w jego włosy, przyciągając jeszcze bliżej jego. Jego dłonie znalazły się na moich biodrach. Przysunęłam się jeszcze bliżej niego. Zdjęłam prawą dłoń z jego włosów i zjechałam nią w dół w stronę jego niebieskiej bluzki. On natomiast położył swoją dłoń na moim brzuchu. Zadrżałam z podniecenia. Przewróciłam go na plecy i teraz to ja górowałam. Jeździł dłońmi po moich plecach a ja po jego torsie, który niestety był ukryty pod bluzką.  Nagle znalazłam się pod nim. Całował moją szyję. Jęknęłam z rozkoszy. Przerwał. Spojrzeliśmy sobie w oczy. Widziałam , że tego chce tak samo mocno jak ja. Tak więc bez skrępowania pozbyłam się koszuli. Byłam w samym czarnym staniku z koroną , butach i szortach. Przysunęłam się do niego i złączyłam nasze usta w namiętnym pocałunku. Moje dłonie znalazły się na jego bluzce. Ten nie przerywając pocałunku pozbył się jej i przywarł swoim ciałem do mojego. Jeździłam dłońmi po idealnym torsie. Jaki on jest piękny dattebane!!!! Jego dłoń znalazła się na moim udzie. Zaczął jeździć dłonią po mojej lewej nodze, a prawą dłonią rysował serca na moich plecach. Nasze usta, były włączone w namiętnym pocałunku. Nasze języki tańczyły własny intymny taniec. Jego ręka znalazła się przez przypadek na mojej lewej piersi. Szybko ją zabrał odrywając usta od moich.
- Przepraszam.- rzekł z rumieńcem.
- Za co? Za to, że siebie pragniemy, czy za to, że mnie przez przypadek dotknąłeś w pierś dattebane?- spytałam posyłając mu najpiękniejszy uśmiech na jaki było mnie stać. Zastygł na chwilę zapatrzony w moje usta. Zaśmiałam się. I ziewnęłam.- Masz może jakiś koc i poduszkę dattebane? Bo po tych niewyspanych paru miesiącach, normalnie zasypiam na stojąco dattebane…
- Jasne. Chodź za mną.- powiedział podnosząc się z podłogi. Zaprowadził mnie do drugiego i ostatniego pomieszczenia w domku, do niby sypialni. Było tam jedno łóżko i hamak. Wzięłam od niego poduszkę i koc. Położyłam to na hamaku i na niego weszłam.
- Nie lepiej będzie ci na łóżku?- spytał kładąc swoją twarz tuż przy mojej. Nadal nie mieliśmy górnej części garderoby.
- A samej, czy z kimś dattebane?- spytałam i się zaśmiałam uroczo.
- Nie wiem. Jak będziesz chciała to mogę obok ciebie spać i cię pilnować.
- W takim razie zapraszam na hamak!- krzyknęłam i go do siebie pociągnęłam. Ten się tylko zaśmiał i po chwili był pode mną. Leżałam twarzą do jego. Pocałował mnie w policzek.
- Kocham cię.
- Ja ciebie też durniu dattebane.- rzekłam zatapiając się w jego ustach…. Całowaliśmy się bez opamiętania. Patrząc sobie w oczy pozbyliśmy się ubrań. Byliśmy w samej bieliźnie. Nagle hamak pękł! Upadliśmy na ziemie, na koc. Oderwaliśmy usta tylko na chwilę aby się zaśmiać i z powrotem zatopiliśmy je w sobie….. ( a teraz niech wasza zboczona fantazja puści wodzy i wymyślcie sobie co się wydarzyło dattebane… dop. aut.)

Leżałam wtulona w jego nagi tors. Byliśmy przykryci kocem. Jeździł palcami po moim nagim kręgosłupie. Zamknęłam oczy. Czułam się tak błogo. Miałam swój pierwszy raz z tą jedyną osobą, dla której chce żyć.
- Jesteś taka piękna.- rzekł a ja się mimo wolnie zarumieniłam.
- Jak zgadłeś , że on jest twoją kopią dattebane?
- Powiedział jeden tekst, który tylko tobie powiedziałem.
- Jaki?
- „ Wyglądasz przecudnie gdy się rumienisz”- powiedział , zrobił to samo gdy mi to po raz pierwszy powiedział, czyli dotknął mojego policzka. Jeszcze bardziej się zaczerwieniłam. Pocałowałam go w usta i cała zabawa rozpoczęła się od nowa…. Był prawie świt.
- Myślisz, że nas szukają dattebane?- spytałam pomiędzy pocałunkami. Znalazłam się pod Minato. Złączył nasze dłonie i położył je po obu stronach mojej głowy.
- No i? Jesteśmy przecież odpowiedzialni.- powiedział z cudnym błyskiem w oku. Chciał coś jeszcze dodać, lecz przerwałam mu to pocałunkiem…. 


13 komentarzy:

  1. Notka krótka... :( Szczerze mówiąc, nie mam, co o niej pisać, bo mało się działo... To znaczy, gorące momenty seriously HOT! ;)Ale mam ważne pytanie: szablon się podoba? xD Wd mnie przesadziłam z różem... I button jest ^^

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska notka!!! A Mi szablon mi sie podoba i zapewne Kushi też :D... Mogłaś mnie poprosić o napisanie TEJ sceny, bo jak kazałaś nam samym wymyślić to u mnie się w głowie działo!!! Ero-sensei byłby ze mnie dumny dattebamo!!! Czekam na to co wydarzy się dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko czekam na nexta błagam daj go szybko bo ja tu umieram z ciekawości!!xp

    OdpowiedzUsuń
  4. No i kolejna, ja pierdzielę weźcie mi tego nie róbcie bo czuję się gorsza od Jiraiyi :D
    Co do szablonu ja tak miałam włączony jeszcze przed zmianą, odświeżam i takie wtf :D Ogólnie jest bardzo ładny ale moim skromnym zdaniem ciut za dużo tego różu :)
    No nic pozdrawiam i czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam! Wyszedł beznadziejnie... Za dużo różu, racja... T_T Jestem beznadziejna...

      Usuń
  5. boskie tylko czekać na reakcje innych że oni są razem a szblon boski i czekam na nexta bo juz umieram co będzie dalej!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatou... Ale szablon wyszedł mi banalnie, serio... Ale dziękuje, że się podoba ^^

      Usuń
  6. Notka za krótka :'( nowy szablon ładny ;) z niecierpliwością czekam na next'a :P

    OdpowiedzUsuń
  7. notka boska i mam pytanie kiedy będzie next bo nie moge się doczekać i umieram z ciekawości!!!;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka świetna. Szablon ładny, tylko białe litery troszkę się zlewają, ale to moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy next ja tu umieram z ciekawości!!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablon jest śliczny, ale moje oczy z ledwością czytają tekst ;// Dałoby się coś z tym zrobić?

    Notka niezła. Już dawno nie miałam tylu sprośnych myśli na raz xD Uwielbiam Minato. Zawsze to powtarzam :D

    Btw Ten misio skojarzył mi się z tym moim Yondaimowym, choć ten mój niby jest przerażający ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy nowa notka nie mogę się doczekać next'a ?

    OdpowiedzUsuń

Wchodzisz- Czytasz - Komentujesz- Motywujesz- Dostajesz ciekawy rozdział

Może tego po nas nie widać dattebane, lecz z każdego komentarza cieszymy się jak głupie. Pomagacie nam nimi w ciągnieciu tej historii i niech nasz napęd rakietowy zrośnie dzięki zostawieniu nawet krótkiego komentarza bo to nie boli i nie zabiera dużo czasu dattebane

Obserwatorzy